lørdag 9. oktober 2010

Blir ikke lei dette motivet :)


Jeg fikk bestilling på et dåps kort for litt siden, og etter å ha rotet gjennom stempel kassen min flere ganger så kan jeg konkludere med at jeg ikke eier et eneste baby stempel.
Så det står høyt på "må ha" listen min nå.
Men Tilda gjør jobben bra med bare å være den søteste hun kan være.

Jeg er desverre alt for dårlig til å bruke stemplene mine flere ganger. Mange jeg har har jeg bare brukt 1 gang. Sløseri må jeg si!
Men dette Tilda stemplet er et av mine favoritter og hun er så priviligert at hun blir brukt gang på gang.
Så mitt lille oppdrag til meg selv nå må bli å tørke støv av glemmte stempler.

Og en liten ting til. Jeg har for første gang brukt symaskin på et kort.
Har i lengre tid sikkla på kortene til alle dere som syr på dem....
Nå er jeg med i gjengen :)
Kjempe gøy!!!





Sketchy Colors - skisse
Trykk Pressa - blonder, blomster, bånd, bling og rosa
Wild Orchid Challenges - Stitch it up
Det var det for denne gangen.
Ha en nydelig høst helg!

Trine Lise

18 kommentarer:

  1. et lekkert kort trine lise, og symaskinen har du dreisen på. flott med søm på syns jeg og. søtt navn på jenta da.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Symaskinen fikser du også Trine Lise:)
    Lekkert kort du har laget her. Og det er flott med søm på.
    Nydelig pyntet og herlige farger.
    Ha en flott lørdag, klem:)

    SvarSlett
  3. Nydelig dåpskort du har laget!
    Søtt motiv, som er nydelig fargelagt!

    Ha en flott helg!
    Mona :-D

    SvarSlett
  4. Very pretty - sweet image and I love the patterned papers ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  5. Skjønner godt du ikke blir lei dette motivet, for det er rett og slett nyyydelig ♥
    Flott kort med herlige sarte farger ♥

    SvarSlett
  6. Herlig Tilda og herlig kort. Kjempelekkert var det. Gjennomfør babykort :)
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  7. Lekkert kort :)
    Mye inspirasjon å hente her

    SvarSlett
  8. Kjempenydelig Tilda dåpskort, søte farger og flott maskinsøm.
    Er uvenner med symaskinen etter håndarbeidslærerinnas hersing i 7. klasse.Vurderer å ta meg sammen og prøve å fornye bekjentskapet.

    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Nydelig kort du har laget etter skissen hos SC!
    Lekkert det motivet og flott fargelagt!!
    Takk for at du deltar,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  10. Så utrolig nydelig lekkert!
    Formene, fargene og oppsettet, alt er knallflott!
    Syingen er skikkelig herlig, jeg vil også syy!

    SvarSlett
  11. Kjempesøtt! Jeg må si at du ikke trenger noe babystempel så lenge du har dette -så lenge det er til ei jente iallefall!
    Gleder meg til onsdag!!
    Ps; jeg liker godt den esken du laget på bursdagen min!!
    (ho ho ho and merry christmas) den kunne jeg tenke meg å prøve å lage!!
    Klem!

    SvarSlett
  12. Nydelig kort!! ER bare så glad i disse fargene:-)
    Super søt Tilda og flott pyntet!

    Ha en fin og kreativ uke! Skal du på Ski-treffet også?
    Klem Laila.

    SvarSlett
  13. Virkelig nydelig kort i aldeles nydelige farger :-)
    KJenner følelsen av å ikke bruke alle stemplene nok; er nok en del av mine som kun er brukt en gang også gitt; ikke bra ;-) Men men har da flere muligheter fortsatt ;-)
    Ha en super uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  14. Hei igjen, og takk for hyggelig hilsen :)
    Lyset er slett ikke vanskelig å dekorere. Jeg bruker serviett papir; det ene tynne laget der det er motiv. På teksten har jeg brukt et av de andre lagene på servietten der det ikke er motiv, og stemplet på.

    Etter å ha rivd til et passende stykke bruker jeg varmepistolen til å "smelte" motivet inn i lyset :)

    Si fra dersom du ikke skjønner forklaringen; så skal jeg forsøke å lage en tutorial :)
    Klem Guro

    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg kan ta med papir selv da. Har tenkt meg på unik på formiddagen på onsdag -finner sikkert noe, men om det blir jul hmm?! Kanskje mer bursdag!! Vi får se -uansett gøy å prøve!
    Vi ses! Klem!

    SvarSlett
  16. Så lekkert! Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  17. ...og min datter Tomine var så heldig å få dette kortet på dåpsdagen sin, den 10-10-10 <3 Tusen takk, det var kjempelekkert! - Cecilie

    SvarSlett