fredag 7. januar 2011

Bursdagskort


Da var det endelig fredag igjen og den første fredagen i nytt år.

I går kom dette kortet til verden med dette nydelige Tilda stempelet jeg kjøpte på salg på Unik her om dagen. Det er kjekt med litt bursdagskort for snart kommer bursdagene rekende på ei fjøl hihi.
Har syd rundt kantene på alle papirene, men på motiver har jeg sydd uten tråd bare for å få hullene etter nåla.
Årets første bursdagskort :)





Sukkersøtt - Bursdag
Wild Orchid Callenge - sketch

Tusen takk for at du tittet innom og jeg ønsker alle og en hver en riktig god helt.

Klem fra
Trine Lise

10 kommentarer:

  1. Så fint bursdagskort og den Tildaen var kjempesøt! Jeg er på de små, enkle kortene for tiden. Kommer ikke helt igang etter nyttår. Må vel gå til innkjøp av litt nytt materiale, da kommer som regel inspirasjonen :-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig bursdagskort du har laget!!! Tilda er bare så søt der hun står og eg liker oppsettet ditt veldig godt!
    Tusen tak for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  3. Kjempehyggelig bursdagskort. Er det søm du har rundt stempeltrykket eller er det små hull? Uansett så er det en stilig detalj :)

    Klem Mia

    SvarSlett
  4. Et nydelig bursdagskort!
    Lekkert pyntet og kjempesøt Tilda:)
    God helg til deg også Trine Lise.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Åh, du er så FLINK, Trine Lise!
    Jeg blir så imponert hver gang! :D

    SvarSlett
  6. Måtte inn igjen å se på kortet ditt, og nå ser jeg jo at du har skrevet hvordan du har gjort det rundt stempeltrykket... :0

    Mia

    SvarSlett
  7. Så flott et kort du har laget! lekre farger og en nydelig fargelagt og glitrende Tilda:)

    Jeg strever med å komme i gang igjen etter jula. får håpe denne tørken gir seg snart.
    Ha ei fin helg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Herlig kort Trine Lise! Flott oppsett og farger - du er virkelig dyktig! :)

    Håper du får en riktig fin søndagskveld! :)

    SvarSlett
  9. Beautiful card!! I love the colors that you have used and your coloring is fabulous! Beautiful details as well!
    thanks so much for playing along with us at WOC ~ your take on the sketch is fabulous!
    :)Kathy

    SvarSlett