torsdag 13. januar 2011

Elsker dette oppsettet


*Poff* tilbake med et nytt kort, og denne gangen ble det med de nydelige nye papirene fra Maja Design. 
De er bare til å spise opp (og det er vell kansje det som er meningen siden de heter Fika).

Fant dette søte stempelet fra Ladybug and friends på salg på Unik og klarte ikke motstå fristelsen. Det blir jo til ofte at jeg kjøper stempler fra Magnolia, så det er jo greit å variere litt.
Nå venter jeg i spenning på at det skal dukke opp noen nye stempler i posten hvilken dag som helst. Fra hvor det får dere se når de dukker opp. Jeg gleder meg i allefall :)

Sløyfa ser litt blå ut i lyset på bildet, men den er faktisk lilla :)





Wild Orchid Challenge - sketch
Cupcake Craft Challenges - Something new (new papers)

Tusen takk forbesøket og for tilbakemeldingene jeg får. Setter stooooooor pris på hver og en :)

Klem fra
Trine Lise

8 kommentarer:

  1. Thank you for joining us at Cupcake Craft this week Trine Lise ! Your card is gorgeous ! Great colouring and beautiful papers ! Good luck ! Smiles from Catherine

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort. Herlig motiv som er flott fargelagt. Flotte mønsterark også. Morsomt med det blå og hvitrurtete båndet som brekker med de andre fargene.

    SvarSlett
  3. Maja arkene er jo bare så lekre..alle som en:-)
    Et nydelig kort Trine Lise!! Veldig flott fargelagt dette søte motivet:-) Alltid moro med nye stempler i posten..kos deg!

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Hi Trine, what a pretty card. I love the image and your papers are beautiful. The gingham ribbon and lace are gorgeous. Thanks for joining in with my "something new" challenge over at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort Trine Lise!
    Lekre mønster ark og farger. Og herlig motiv:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så herlig kort, elsker det motivet selv :) Får virkelig sommerfølelse av det :) Lekre detaljer (og ang. lilla, så sliter jeg alltid med å ta bildet av det selv)
    Klemm

    SvarSlett
  7. hei tante!
    jeg vil bare si at jeg har en ny blogg og at jeg har slettet den gamle. den nye bloggen min heter:

    simonessuperkule.blogg.no

    SvarSlett
  8. Beautiful card! I adore this image and your take on the sketch is beautiful!
    Thanks so much for playing along with us at WOC!
    :)Kathy

    SvarSlett