torsdag 7. oktober 2010

Anonyme Scrappere Julekonkuranse :)


Velkommen til årets koseligste juleutfordring!

Vi hos Anonyme Scrappere starter nå en julekonkuranse som kommer til å vare til 16. november.
Vi har inngått et samarbeid med Kreative Julegleder i denne anledningen.
Anne heter damen som driver denne bloggen og det er en blogg med masse juleinspirasjon av alle mulige typer og vi håper at vi kan være med å bidra til denne med masse ny innspirasjon.
Og DERE er ALLE invitert :)

Alle lager vell noe egenprodusert til jul, om det er kort, esker, julekarameller, julekurver osv, alene eller sammen med barna våre.
Hvorfor ikke levere egne bidrag fra barna :)
Vi håper at dere vil være med å bidra til å lage et arkiv fult av masse herlig innspirasjon som oss kreative kan høste ideer.

Dette er selvfølgelig en konkuranse og vi har masse premier å dele ut.
Vi vil at dere skal lage et prosjekt (eller så mange du vill egentlig) og dele med oss i en trinn for trinn forklaring på din blogg i hvordan du laget det.
Anne som driver julebloggen vil hele tiden komme inn å titte og plukke ut de bidragene hun ønsker å ha på sin blogg. Hun kommer selvfølgelig til å gi DEG æren for det hun legger ut.

Vi i Anonyme Scrappere har alle en premie hver å dele ut og Anne har 3 :)
Det blir 10 premier det :)))
Disse premiene blir det ikke lagt ut bilde av. De er julegaver som skal legges under juletreet fra oss.

Hvis dere lurer på noe så ta selvfølgelig turen inn på bloggen vår og se om du finner svar, eller seng oss en mail.

Her er min tutorilel som jeg vil dele med dere.
Jeg har helt dilla på kreativ innpakkning av julegaver og en av mine favoritter er helt klart gråpapir.
Her er en liten julepose som jeg lager hvert år i forskjellige størrelser og varianter.
Denne er så anvendelig og kan lages av alle mulige papirer og materialer.
Jeg laget en i filt i fjord og den ble kjempe søt, og avispapir er kult.

Her er en forklaring i hvordan gå frem og det er så simpelt som det går ann.

Det er denne posen jeg tar utgangspunkt i:

Du trenger gråpapir, saks og tape

Klipp til ønsket størrelse på papiret

Brett inn begge sidene så de overlapper hverandre på midten

Brett opp hjørnene

Brett ut igjen

Brett de inn som på bildet

Brett til bunnen på posen som på bildet

Slik ser den ut ferdig brettet. Tape så igjen

Brett slik

Tape igjen ryggen

Slik ser posen ut når den er ferdig

Hvordan du bretter lokket er selvfølgelig opp til deg

Dette ble verdens enkleste forklaring ser jeg, men bildene prater vell for seg håper jeg :)
Si fra hvis jeg skal forklare anderledes, så fikser jeg på det.

Nå håper vi at akkurat DU vil være med her.
Kom igjen, bli med :)))

Fort deg inn nå og se hva de andre kreative AS dameme har laget.

Ha en magisk førjulstid!

Trine Lise

7 kommentarer:

  1. For en utrolig flott tutorial!
    Kjempesøte poser, og nydelig pyntet! :D

    Klem.

    SvarSlett
  2. Så herlig og ikke minst enkel julepose:) Akkurat sånn vi liker. Noe alle kan klare:))
    Morro å "jobbe" med dere, og jeg gleder meg til å se alt det fine som jeg håper kommer inn!
    meeeen....denne posen skal jeg nok prøve meg på ja :D

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler tutorialen til disse flotte juleposene:)
    Skal definitivt prøves ut. Innpakningen på gavene er jo minst like viktig som innholdet spør du meg:)Liker det.
    Ha en flott kveld Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  4. Den var morsom, tusen takk for fin beskrivelse

    Klem Maya

    SvarSlett
  5. Takk for tutorial til disse flotte juleposene!!

    SvarSlett
  6. Så koselig med slike jul-konkurranser. Og så får vi jo masse herlig inspirasjon i tillegg :) Denne bretteteknikken på pose var super. Tusen takk. tror jeg skal prøve noen slike innpakninger til årets julegaver. Nå skal jeg se hva de andre kreative damene har laget. ha en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Herlig nydelig ♥
    Nå kom jeg skikkelig i julestemning!!
    Og tusen takk for flott oppskrift på papirpose!! =)

    SvarSlett