onsdag 26. august 2009

To helt like kort

Jeg skulle lage bryllups kort for en kolega av meg som skulle være litt høst innspirert, og fant disse nydelige arkene fra Cosmo Cricket hos Unik. Men så sitter jeg på søndag og koser meg og skaper da uhellet er ute. Med min litt ustøe hånd og en kniv klarer jeg uheldigvis å skjære istykker bunnen på det. Jeg har helle kortet klart i hodet og blir helt desperat da det går opp for meg at Unik er stengt. I ren irritasjon lager jeg en rosa og turkis utgave. Kortet ble fint det, men er ikke riktig for annledningen. Så i pausa mi på mandag farer jeg ned og får kjøpt de samme arkene, tar ingen sjanser å kjøper 4 ark hehe. Nydelige ark så det blir nok ikke noe problem å bruke dem opp, jeg klarte det såklart uten uhell denne gangen. Så her har du 2 prikk like kort med forskjellige ark og blomster.


Perlene er fra Panduro, blonde og silkebånd er fra Stoff og stil, og resten har jeg kjøpå hos Unik.



Det rosa arket er kjøpt på Panduro ellers er alt fra samme steder som forige kort.





Synes disse kortene er så fine og enkle å lage. Det er gjort på 1 2 3.
Håper du liker det du ser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar