tirsdag 10. august 2010

Skisseboden - utfordring nr 6

Ny uke og ny utfordring fra oss inne hos Skisseboden.

Denne gangen har Gøril laget skissen. Men første øyekast tenkte jeg; "Hmmm, hva skal jeg gøre her???". Men jeg glemmer så lett at skissene inne hos oss kan man trekke fra og legge til elementer etter eget ønske. Så da dukket dette kortet opp :)

Denne månedens premie er sponset av ingen mindre enn Whiff of Joy. For å se det flotte stemplet så besøk oss.

Tusen takk til alle som la igjen kommentar til meg om det forige vintage kortet mitt. Det varmet :)
Så da fikk jeg lyst å prøve meg på et til da vettu ;)

Kom og bli med på utfordring 6, jeg utfordrer deg...


Vintage Utfordringer - bruk blomster

Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Trine Lise

8 kommentarer:

  1. Wow ett så härligt kort med fina detaljer.
    Ha det bra

    SvarSlett
  2. så rent og delikat trine lise.
    litt "enklere" enn hva jeg er vant til å se fra deg, men nydelig uansett.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  3. Så flott vintagekort!!
    Søtt motiv, nydelige farger og detaljer!

    Ha en flott kveld!
    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  4. Nydelig vintage! Flotte detaljer!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  5. Stilrent og flott !! Delikat rett og slett:-)

    SvarSlett
  6. Flott vintagekort!! Nydelig motiv og delikat pyntet!
    Takk for du deltar på Vintage utfordring:)
    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Nydelig kort dette!
    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  8. kjempe nydelig!!
    takk for at du deltar hos vintage udfordring :D
    klem fra Linda

    SvarSlett