lørdag 11. desember 2010

Julepose og Biscotti


Need a gift at the last minute? 
Here is my suggestion.How about making a Christmas paper bag and fill it with delicious biscotti.

I've found this wonderful recipe at "TRINES MEKTIGE MATBLOGG" and it tastes quite heavenly. 
This is a Norwegian blog so recipes are according to Norwegian units of measurement, but there are so many delicious recipes for everything from dinner, appetizers, desert to the cakes. So you should take a look and be inspired.


I made chocolate Biscotti and HERE is a direct link to the recipe

---------------------------



Trenger du en gave i siste liten? Her er mitt forslag.

Hva med å lage en jule papirpose og fylle den med deilige biscotti.

Jeg har funnet denne nydelige oppskriften hos "TRINES MEKTIGE MATBLOGG!" og den smaker helt himmelsk. 
Dette er en norsk blogg så oppskriftene er etter norske måleenheter, men det står så mange deilige oppskrifter på alt fra middag, forretter, desert til kaker. Så dere burde ta en titt og bli innspirert.

Jeg laget sjokolade Biscottien og HER er en direkte link til oppskriften.





Stamp-n-dodle - no cards

Mmmmmm,delicious.

Thank you for visiting my blog

---

Takk for at du besøker bloggen min

Trine Lise

9 kommentarer:

  1. Disse biscotti hadde jeg også i tankene å lage til noen venninner som en liten julehilsen. Kjempekoselig pose du har laget. Får se hvor langt jeg kommer med innpakningen av kakene. Men noe skal det vel bli.
    Kos deg videre i dagene fram til jul.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hi Trin

    Lovely creations and yummy biscotti.

    Thank you for joining in the fun at Allsorts this week and good luck.

    B x

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar hos meg, det varmer godt. :) Må bare si at det er gjensiding glede når jeg besøker din blogg. For noen vakre gaveposer du har laget. Tilda var nydelig fargelagt. Nydelig oppsett du har på posene. Veldig god ide til venninnegaver det der. Jeg har også et hobbyrom som flyter, så nå må jeg ta et tak.

    Ha ei nydelig adventshelg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Gorgeous project - perfect for my Last Minute Christmas challenge at Allsorts this week.
    Good luck
    Debs xx

    SvarSlett
  5. Nydelig pose du har laget og biscotti må jeg prøve å bake:)
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. en nyyyyydelig pose. lekre farger og flott pyntet som vanlig.
    ha en flott søndag. klem pia

    SvarSlett
  7. Åh lekkert!
    Både gaveposen og kaken:)
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  8. Trin, this is perfect ~ I LOVE it
    Hugz Fleur xXx

    SvarSlett