torsdag 22. juli 2010

Jule-eske

Ingen emalasje er søppel for meg :)

Når jeg og samboern var på tur til Praha så fikk jeg en slik eske med potetgull i på flyet.
Synes denne esken var så smart at jeg tok den med hjem. Som du ser nedover i innlegget så kan man dra ut sidene så man får bedre tilgang til det som ligger i.

Til nå har den bare ligget i en skuff, men nå har jeg fått laget meg min egen mal.
Slik ble resultatet.
Synes det faktisk var litt vanskelig å pynte, så jeg skal prøve meg på flere for å se hva jeg få til.
Denne gangen ble det da en juleeske i rødt og hvitt.

Har litt lyst å utfordre noen til å pynte en slik for å gi meg litt innspirasjon og ideer. Så har du lyst å få en slik i posten så gi meg et lite vink ;)

Leverer denne som mitt bidrag til Nordsalten hobbyklubb hvor man denne gangen skal lage noe annet enn et kort.



Her ser du hvordan sidene kan dras litt ut. Smart!?!
Håper noen tar utfordringen min :) Hadde vært så gøy å se hva noen andre fåt til med den.
Ha en fin helg alle sammen.
Stor klem fra Trine Lise

6 kommentarer:

  1. Syns denne her ble helt herlig. Lekkert pyntet. Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  2. wow så flott.
    og jeg syns den er flott pyntet, men er du ikke litt tidlig ute med jula i år? *fnise*
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  3. Denne var kjempe lekker!! Nydelig dekorert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  4. Stilig eske! Og den er kjempeflott pyntet!!

    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  5. Så mye flott du har laget, og denne esken var bare super!

    Ha en fin helg!

    -klem-

    SvarSlett
  6. For en kul eske! Otrolig smart åpneordning!
    Og så har du pyntet den på en lekker måte!
    Nydelig!

    SvarSlett