søndag 15. november 2009

After Eight eske

Ja nå har det stått bom stille her den siste måneden, har hatt forferdelig mye å gjøre.
Vi har vært på ferie på Gran Canaria en ukes tid, vi har kjøpt oss nytt sted å bo og prøver derfor så selge leiligheta vi bor i nå. Vi har ikke fått solgt ennå men håper at det skjer noe de nermeste dagene.
Jeg er helt overveldet over hvor mye jobb det er å selge en bolig. Det tar helt pusten fra meg.
Så pga dette har alt som heter kreativitet forlatt kroppen en periode. Men jeg håper nå at ting roer seg litt så jeg kan finne frem hobby kosen igjen.

Så jeg er litt stolt av meg selv for at jeg faktisk har laget noe i dag :-)
Denne gangen prøvde jeg meg på å dekorere en After Eight eske. Det ble en enkel løsning. Har rett og slett laget den så du kan skyve esken inn fra siden.


Har kjøpt meg en ny Punch Snowflake Ruby som jeg såklart måtte prøve. Har sprayet på lim og helt på litt glitter for å så den til å skinne litt. Blonden er kjøpt hos Jysk og har brukt Martha Stewart Edger Punch Doily på brun bazzill. Og litt blomster og blader.
Stempel fra Ett Trykk og det pene arket kjøpte jeg hos Unik.

Dett var dett! En liten overaskelse til noen.

1 kommentar: