søndag 29. november 2009

Tri Fold Shutter Card og Pizza eske

Har prøvd meg på et Tri Fold Shutter Card denne gangen, og siden det ble så mye design papir til overs så ble det en pizza eske som matcher. Ble så betatt av dette nydelige papiret jeg fant hos Unik, fra 3ndypapir, så måtte bruke det.


Det var en et nydelig tilhørende papir i denne serien som det var masse søte motiver som passet perfekt til å klippe ut. Så jeg har brukt et av de motivene både på kort og eske. Har bare klippa dem ut og distressa kantene.

Må si at det var ganske mye pirk å lage alle de små rutene med papir som skulle inn i kortet. Men det var gøy, og bortsett fra pirket, ikke så vanskelig. Stemplene er fra Ett Trykk.

Perler og bånd har jeg kjøpt hos Panduro, blomster og charms er kjøpt hos Unik. Snøfnuggene er laget med punch, sprayet med lim og glittret.


Og så er det meg og disse pizza eskene da. Elsker å lage dem. Så lett og så fine. Blonden er en rest etter jeg var på kurs på mandag, så vet ikke riktig hvor den er fra. Men resten er kjøpt hos Unik som vanlig. Stempelet er fra Stempelgleder.

Ble veldig enkel inni for jeg vet ikke riktig hva jeg skal putte i den ennå. Men det blir vell noe snop tenker jeg. Stempelet i lokket er fra Ett Trykk.

Håndlaget av er kjøpt hos Bikuben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar