lørdag 8. januar 2011

Bursdagskort igjen


Scrappeglden er på plass, det kan jeg herved konstantere.
Oj oj oj som jeg koser meg med hobbysakene om dagen, det er deilig det etter en laber periode i desember og julen.

I går kveld laget jeg dette kortet. Jeg ble så fornøy med oppsettet på forige kortet så dette ble ganske likt bortsett fra papirer og motiv.
Det er så deilig å lage ikkejulerelaterte ting :)






Sukkersøtt - Bursdag
Friday Sketchers - sketch
Scrapalong - Anything goes

Her snør det vanvittig om dagen, vet ikke hvor mange ganger vi har måkt snø i det siste.
Men poden i huse elsker det jo og det blir mange lange fine dager i snøen :)

Tusen takk for besøkene jeg får på bloggen min og kommentarene gjør meg super glad.
Ha en strålende lørdag alle sammen.

Klem fra 
Trine Lise

13 kommentarer:

  1. Så godt at du har fått scrappelysten tilbake!
    Et alldeles nydelig bursdagskort du har laget her:)
    Lekker design og pynt. Og Tilda er nydelig fargelagt.
    Her snør det også så det holder. Men men, lite vi får gjort med det.
    Ha en flott lørdag Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  2. Kjenner scrappelysta kommer når jeg ser et så nydelige kort som du har laget. Tilda var bare så fiiiin, og farger og pynt kjempelekkert.

    Ha en fin lørdag og kos deg med hobbysakene :0)

    SvarSlett
  3. Så vakre bursdagskort du har laget. Oppsett, pynt, motiv og farger, alt var bare så lekkert satt sammen. Godt å høre at scrappelysten er tilbake for fullt. Jeg har selv vært utrolig slapp på den fronten de siste ukene. I dag var jeg hos TreL og shoppa så nå kjenner jeg at det kribler i fingrene. Skal kose meg litt på nyrydda hobbyrom i kveld.

    Ha ei fortsatt superfin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. nydelig kort igjen trine lise.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  5. Nydelig bursdagkort, kjempefine farger og pynt og så flott du har fargelagt Tilda.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Supert bursdagskort. Flotte farger og oppsett. Helt enig i at det er deilig å lage noe annet enn julekort. Ha en flott dag. :-)

    SvarSlett
  7. Wonderful card! I love the colors and Tilda looks so cute!

    Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

    Hugs Tanja

    SvarSlett
  8. Så herlig og søtt kort! Tilda er jo kjempelekker!
    Og nydelig oppsett på alt! Takk for du deltar hos sukkersøtt :)
    Klem, Ane!

    SvarSlett
  9. Nydelig bursdagskort Trine Lise!!
    Kjempe flott layout og pynt...Tilda så søt!
    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Så utrolig vakkert kort. Tilda er kjempesøt og veldig nydelig fargelagt. Takk for at du deltar på utfordringen til Sukkersøtt denne uka :o)

    SvarSlett
  11. Lekkert kort rett og slett!!

    Veldig kjekt at du vil være med på utfrodringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  12. Dette kortet gikk jo bare rett til hjertet da :D Så herlig :)

    Velkommen tilbake til Scrap'a'Long i neste runde også.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett