fredag 21. januar 2011

My first LOTV stamps


Finally Friday again, that's never a bad thing.
Finally I got my first LOTV stamps. There is so incredibly beautiful.
So now I can for the first time participate in LOTW challenge.
This week the challenge is a sketch, and here's my card.

-------------

Endelig fredag igjen, og det er aldrig en dum ting.
Endelig har jeg fått mine første LOTV stempler. Der er så utrolig nydelige.
Så nå kan jeg for første gang delta på LOTW utfordringen.
Denne uken er utfordringen en skisse, og her er mitt kort.






Thank you for visiting my blog and I wish you all a wonderful weekend.

-------

Takk for at du besøker bloggen min og jeg ønsker alle en nydelig helg.

Hugs
Trine Lise

11 kommentarer:

  1. Så fint kort og herlig stempel:-) Det er så fint med de sømmene. Det har jeg ikke prøvd ennå men jeg er i kortmodus for tiden så kanskje det blir snart:-)

    God helg!!

    SvarSlett
  2. åååh vilken vacker kort! Så ljuvlig stämpel! Ha en trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Dette var et nydelig kort Trine Lise!
    Lekre farger og pynt:) Og herlig motiv som du har fargelagt så nydelig.
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlett
  4. Det er alltid gøy med nye stempel ;) og dette motivet fra LOTV er bare herlig! Flott fargelagt.
    Kortet ditt ble nydelig!!
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  5. Så flink du er til å fargelegge!! Blir jo så lekkert!:)
    Gleder meg til å sitte sammen med deg på Mjøstreffet:)

    Håper du og dine får en fin helg:)

    SvarSlett
  6. Stunning card ~ it's perfect
    Hugz Fleur xxx

    SvarSlett
  7. Sååå nydelig, Trine Lise!
    Jeg har ingen LOTV-stempler, men de står på ønskelisten. Bare så synd at jeg har kjøpestopp, jeg trenger jo mer greier!! :p
    Elsker måten du har fargelagt på, med søte farger på vingene, og resten av kortet er helt fantastisk. :)

    Ha en flott lørdag, snuppa. Håper det går bra med deg. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  8. atter et lekkert kort fra deg *sukk*
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert kort :) og supersøtt stempel!! klem Irene

    SvarSlett
  10. Fabulous, gorgeous card, love the adorable image you've chosen.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  11. How very stunning!!!!! Love the pink lace!!!
    Thanks for joining the LOTV sketch challenge this week!!!
    Hugs, Dena

    SvarSlett