onsdag 20. april 2011

En LO fra meg :)))


Jeg har laget LO!!!!!!!
Jo det er sant....

Jeg har laget denne i anledning til ekstrautfordringen vi har gående inne hos Anonyme Scrappere.
Det er Beate Ewa som har laget oppgaven oh her skal man scrappe noe i stilen

Shabby Chic 

Jeg er ikke akkurat dreven innen denne stilen, men jeg gir det et forsøk.
Jeg synes da ikke det ble så verst.
Hva synes du :)

Passer nå på å ønske alle der ute i bloggland en riktig god påske.
Måtte solen skinne på alles neser og gjøre dem gode og brune (rosa i mitt tilfelle).





Klem fra 
Trine Lise

10 kommentarer:

  1. WOW - denne var lekker, Trine!! Utrolig stilig!!:) Ikke lenge før du blir skikkelig hekta på Loer nå:)

    Kos deg med påskeferie, så finner vi en kveld vi kan scrappe etter påsken:)

    SvarSlett
  2. du må gjerne fortsette med å lage LOer trine lise for det kan du. skikkelig lekker ble den.
    ha en flott påske. klem pia

    SvarSlett
  3. Synes du traff blink på første forsøk med denne. Vakkert tekst du har skrevet på. Skjønner at dette er et sted som betyr mye for deg. Nyyydelig var den.:)

    Ha ei riktig kosleig påske og kos deg masse!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. OMGoodness! I absolutely LOVE this LO! everything is beautiful!

    Hugs xx
    Cecelia B

    SvarSlett
  5. Skikkelig lekker LO!! Mange flotte detaljer! Dette kan du:)

    God påske:)

    SvarSlett
  6. Wow så utrolig lekkert!
    Nydelige farger og masse flotte detaljer:)
    Liker alt her.
    Ha en riktig God Påske Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  7. Kjempe lekker! Dette mestra du jo veldig fint!
    Du må ha ei flotters påske!

    SvarSlett
  8. Lekker! Det er lege siden jeg har lagd LO'er. Burde kanskje prøvd det igjen.
    Denne var iallefall til inspirasjon!

    SvarSlett
  9. This card is good and creative,,

    Uhooi.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Du må jo bare lage flere LOer da - nydelig var denne!!
    Masse herlige detaljer :)

    Ikke lenge til treff nå forresten, gleder meg!

    SvarSlett