søndag 8. mai 2011

Bryllup


God søndag!
Har helgen vært tilfredsstillende?

Vi har hatt en kjempe fin helg. 
Årets første fotballcup er ferdig og 5 åringen i huset er strålende fornøyd etter en innholdsrik helg. Og siden været har vært strålende å være ute i og jeg glemte solkrem på meg selv, så er jeg litt rosa på nesen ;)

Her et et bryllupskort jeg laget for noen dager siden.
Med disse nydelige papirene fra Pion trengs det ikke mye pynt, papirene er så nydelige i seg selv.
Sommerfuglene er klippet ut av baksiden på et av arkene.
Jeg er totalt forelsket i disse arkene!!!




Takk til dere som titter innom og legger igjen koselige kommentarer til meg.
Jeg setter så stor pris på dere :)

Klem fra
Trine Lise

6 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort. Er helt enig, det papiret er bare lekkert.

    SvarSlett
  2. Å, dette var virkelig nydelig!!

    SvarSlett
  3. Utrolig vakkert! Så lekkert med alle lagene :)

    SvarSlett
  4. Så ljuvligt bröllopskort, håller med dig de pappren är så sköna.
    Ha en fortsatt bra kväll...

    SvarSlett
  5. Åå dette var bare så lekkert!
    Nydelig pyntet:) Så fint med alle lagene og ja de papirene er utrolig vakre.
    Ha en fin uke Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  6. Bare helt nyyydelige disse mønster arkene fra Pion!!!!! Og et nydelig bryllupskort du har laget, Trine Lise!
    Fotballcup er moro i strålende vær:-)
    En herlig mai helg for liten og stor!
    Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

    SvarSlett