tirsdag 1. september 2009

Høst kort

Fikk ett oppdrag av ei vennine å lage et kort for henne og dette ble resultatet. Høsten sniker seg innpå så det ble høst farger for annledningen.

Som sagt før så er jeg ellendig på å huske navn på ting jeg bruker. Jeg kjøper det jeg synes er fint å biter meg ikke så fast i hva det er. Men alle ark og pynt er kjøpt hos unik. Har brukt Martha Stewar edge punce doily lace og spellbinders. Har malt med Distress Reinkers. Sarah Kay stempel motiv.


Tekst stempler er fra Norsk Stempelblad, Ett Trykk. De kan brukes til så mangt.



Håndlaget av stempelet har jeg kjøpt hos Bikuben. Må nok bestille meg et av de nydelige personlige stemplene jeg ser så mange har. De gir liksom prikken over ien.


2 kommentarer:

  1. Hei
    Fulgte linken til bloggen din fra innlegget ditt på Scrapping.no Så masse flotte kort du har laget :-) Gleder meg til å følge med videre på alt det lekre du tryller frem.

    SvarSlett
  2. Fulgte også linken din fra scrapping.no ;)
    Nydelig kort du har laget her!
    Unik Hobby har jo så mye lekkert så det er lett å kjøpe seg blakk der ;)

    Marianne

    SvarSlett