mandag 21. september 2009

Krisepakke for damer over 30

Jeg har vært i 30 årslag i Tønsberg i helgen, og i forkant har det vært litt vanskelig å finne på noe gøy å gi bort. Men inne på Scrapping.no fant jeg fantastisk innspirasjon. Det er noen dyktige damer som har lagt ut noen fantastisk fine Krisepakker de har laget.
Den ideen måtte jeg bare stjele å gi venninna mi. Hun synes innholdet var hysterisk morsom og løp rundte resten av kvelden å brifa med Jeg har ALLTID rett pillene sine.
Gøy å gi bort noe som blir tatt så godt i mot.

Blomster, papir og perler er kjøpt hos Unik, Karen Marie klipp sommerfugler kjøpt hos Panduro og sløyfa er kjøpt hos en fotobutikk. Esken er en kakeboks jeg har jeg kjøpt hos en baker

Har printa ut tekst på pc og klippa ut hver enkelt bokstav.

Har distressa sommerfuglene, brukt spraylim og glitter på de største hvite blomstene (synes ikke så godt på bildet) og har brukt Martha Stewart edger punch doily på den brune borden.

Sendte med en innholds liste i esken så hun hadde fulloversikt over hva det forskjellige var. I innholdet har jeg brukt de gode forslagene jeg fant på Scrapping.no
INNHOLD:
STOR BLEIE- mot inkontinens
OPPSTRAMMENDE KROPPSTAPE- til alle anledninger
HØRER IKKE PROPPER- brukes i diskusjoner med mann og andresituasjoner hvor det er nødvendig
GULT KORT- Advarsel. Brukes i diskusjon med mann og barn. 2 gule gir ett rødt
RØDT KORT- Utvisning. Brukes ved uakseptabel adferd fra mann og barn. Fører til bortvisning fra området en viss tid. 1 min pr år i alder
SMIL (SJOKOLADE )- når du trenger en oppmuntring
SELVBRUNINGS SERVIETT- for grå og gusten hud
SHAMPO MOT ALDERSBETINGET HÅRTAP
KREM MOT PIGMENT FLEKKER- oppstår ofte når man er litt "oppi åra"
KREM MOT SLAPP ØYEHUD
KREM SOM SLETTER UT ALLEREDE RYNKETE ANSIKTSHUD
PILLER:
PILLER FOR KROPSLIG FORFALL- bør inntas hver dag etter fylte 30 år
ANTI MASE PILLER- hurtigvirkende piller mot masete mann og barn
JEG HAR (ALLTID) RETT PILLER- brukes i diskusjoner og eller når du trenger å ha rett
KINKY PILLER- brukes for å piffe opp sexlivet
VITAMINPILLER FOR STORRENGJØRING- gir ekstra energi for å kunne sette i gang storrengjøring
FORYNGELSES PILLER- etter inntak av disse vil du igjen føle deg ung og vilter
ANTI RYNKE PILLER- forebyggende mot rynker
PILLER MOT GRÅTT HÅR- motvirker grått hår, tas gjerne sammen med en bit oppmuntrende sjokolade
INKONTINENS PILLER- forebyggende mot små lekasjer
ALLERGI PILLER MOT HYBELKANINER OG CAMPINGVOGN PUDLER- motvirker allergisjokk ved over populasjon av disse. Kan også snikes inn i svigermors kaffekopp.



1 kommentar:

  1. En lekker pyntet eske du har laget! =) Flotte detaljer og de sommerfuglene er nydelige. Og innholdet var supert! *knis* Skal tro om jeg må lage meg en egen, litt større til neste år.. må vel ha noe ekstra når man runder 40 :(
    *ha, ha*

    Stempelklem fra Anne

    SvarSlett