torsdag 10. september 2009

Konvolutt kort

Uff, jeg er og blir en surre kopp. Fikk oppdrag av ei på jobb for leeeenge siden å lage et kort for henne. Og jeg har hatt god tid, men som vanlig utsetter jeg det til i siste liten. Så i kveld ble kortet laget og i morgen skal jeg overlevere det. Uff, litt dårlig samvittighet siden jeg ikke ble helt fornøyd. Det skjer litt lite på forsiden synes jeg, mangler noe. Fant et kort i bladet Ett Trykk som jeg har scrapplifta rett og slett. Ja ja, dette ble resultatet i alle fall.

Har brukt mørkebrun bazzill og på design papiret står det webster`s pages og peacefulness (nydelig ark). Blomster, nåler, metall pynt, brunt silkebånd er kjøpt hos Unik, og det hvite silkebåndet er kjøpt hos stoff og stil.


Har brukt stempel fra Ett Trykk (som vanlig, trenger nye tekst stempler)


Får håpe hun som skal gi det bort blir fornøyd. Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Hei! Snubla over bloggen din gjennom scrapping.no forumet!
    Jeg syns da detta kortet var gør-fint!! (som vi hedmarkinger sier.. Hehe) Det trenger jo ikke å "skje" så mye på framsida syns jeg. Det enkle er ofte det beste :)

    SvarSlett