tirsdag 9. mars 2010

2 sketches 4 you konkuranse

Jeg debuterer virkelig med konkuranser denne uken. Det var jo så gøy å lage noe etter "en mal" så jeg prøver meg på ukens utfordring på 2 sketches 4 you også.
Min versjon av skissen ble en liten gaveeske. Det eneste som ble anderledes fra skissen er at jeg snudde litt på lengden på arket.


Har brukt ark fra The Green Stack. Det er litt tykkere papir så da trengtes det ikke bazzil på prosjektet. Ellers så har jeg brukt fjær og chipboard kjøpt hos panduro. Har malt hjertet med hvit maling og distressa kanten litt. Perler, blomster og metalpynt er fra Unik og blonden er en rest jeg kjøpte hos Jysk en gang.

Hi hi, gøy med litt konkuranser. Blir kjempe glad om du legger igjen en kommentar til meg

7 kommentarer:

  1. What a beautiful pillow box!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    SvarSlett
  2. What a sweet pillow box! Love the charm and flowers! :)

    SvarSlett
  3. Denne esken er helt nydelig.Lykke til på 2S4Y. Ha en flott kveld. :-)

    SvarSlett
  4. Heisann. Nydelig eske. Beundret alt det fine du lager. :)

    SvarSlett
  5. What a lovely design! Thanks for playing with 2S4Y!

    SvarSlett