tirsdag 23. mars 2010

Bursdagskort

Har laget et brursdagskort for svigers som skal til Tyskland i helgen. Det ble veldig enkelt, jeg fikknemlig litt dårlig tid. Har faktisk ingen engelske stempel tekster og hvertfall ingen tyske, så dette ble uten tekst. Brukte skissen til Sketch Saturday som inspirasjon.


Unik har fått tatt inn nydelige stempler fra MoManning. De er bare hel skjønne alle sammen. Selv om jeg bare skulle ha ett ark sist jeg var der så endte jeg opp med en handlekurv full av godsaker, blandt annet dette stemplet. Nå må jeg ta meg selv i nakkeskinnet og spare penger til Scraporama neste måned.
Damen som har bursdag heter Elke, så da ble det alt av tekst på dette kortet.
Ble litt dårlig lys på bildene denne gangen.

1 kommentar:

  1. Dette ble et nydelig bursdags kort!
    Koselig for svigers å gi bort:-)

    Ha en fin onsdag!
    Klem Laila.
    (PS. Jeg skal også på Scraporama:-) kanskje vi snakkes/sees:-)

    SvarSlett