tirsdag 16. mars 2010

Påskekurv

Var på butikken i dag og da fant jeg dette smartis sjokolade egget og det ramla jo såklart ned i handlekurven. Scrappe hjernen min begynner å rulle når jeg ser slike ting.
Det var med en liten kurv inni esken som egget kunne ligge i, men det var ikke så vakkert. Så jeg brukte det som mal til min egen kurv. Gjorde litt om på den så den passet bedre til å pynte. Den hadde ikke håndtak heller, men det har den nå.

Bestemte meg for å bli med på min første Sukkersøtt konkuranse og lot meg bli innspirert av fargene på byggningen de har som "skisse" denne uken.


Den er enkelt pyntet med blomster, blader og blonder. Og på håndtaket er det et enkelt hvit silkebånd og et hjerte kjøpt på Unik


Jeg har fulgt med hver fredag i laaaaaang tid på Sukkersøtt, nå hopper jeg på :-)
Ønsk meg lykke til

6 kommentarer:

  1. Det ble en lekker påskekurv, Trine Lise!
    Lykke til på utfordringen:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Påskekurven din ble riktig lekker. Lykke til. Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  3. wow aå nydelig kurv, dejlige farver og fint pyntet

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige kommentarer på min blogg. Du lurte på arket som jeg har brukt på mitt kort "Fugl". Det er en cardstock fra Basic grey og heter Blush. Vet ikke om det er å få tak i lenger for det er ganske lenge siden jeg kjøpte det, På Bikuben.

    SvarSlett
  5. Åååå - denne var kjempesøt, Trine Lise.
    God klem

    SvarSlett
  6. Så flott denne var! Likte hanken veldig godt:)
    Må si du lager mye fint altså! :D

    Klem fra Tonje :) :)

    SvarSlett