onsdag 24. november 2010

Anonyme Scrappere #11


2 uker går så fort og vips så var det på tide med en ny utfordring fra oss i Anonyme Scrapper igjen.
Det er ikke lenge til adventstiden, så hva passer vel bedre enn en fargeutfordring med fargen 


Dere kan scrappe hva dere vil, men vi vil se lilla som hovedfarge på kreasjonene deres!

---

Det skjer vist lite i bloggens verden for meg om dagen. Litt uinspirert og i tillegg har det skjedd så masse i det siste. Finner ikke roen til å sette meg ned med ark og stempler.
Jeg har ikke vært flink til å gå på bloggrundene mine, men har store planer og forventninger om at jeg skal få til dette de nermeste dagene.

Så hvis noen av dere finner litt kreativitet liggende å slenge så tar jeg imot med stor takk :)


Allsorts - lace, ribbon, charme

Ha en nydelig uke og kos dere med 1. advent på søndagen :)

Stor klem fra 

Trine Lise

9 kommentarer:

  1. Nice card and I love the way you add the pearls on the card. Lovely.
    Have a nice day, Ageeth

    SvarSlett
  2. Dette var en lekker julepose!
    Nydelig farge og vakkert motiv:) Flott pyntet også.
    Ha en fin dag Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  3. Så fin, og lilla er favorittfargen min:-)

    Kreativiteten kommer og går her i huset også. Akkurat nå har jeg fått dilla på å strikke tøfler så døgnet har plutselig ikke nok timer:-) Sender over litt "kreativitet" til for jeg liker innleggene dine;-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig flott pose Trine Lise. Utfra den er det vanskelig å se at du sliter :) med kreativiteten. Nydelig oppsett, og raffinerte detaljer. Likte og spes godt de perlene og plasseringen av de !!

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  5. Herlig julestemning over denne :)

    SvarSlett
  6. Helt nydelig er denne posen!!
    Utrolig lekkert med de perlene!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Nydelig gavepose! Lilla er så flott! Her er det ikke mye kreativitet å sende over dessverre. Labert her også. Det er jo så mye annet å pusle med nå før jul. Det blir vel bedre tid på nyåret får jeg tro:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  8. kan ikke se på dette posekortet at du er uinspirert for dette var lekkert. scrapper ikke så mye jeg heller for tiden, men tror jeg må få til noe i kveld.
    håper du har det bra. klem pia

    SvarSlett
  9. Beautiful love the colours and the image is so dreamy...x

    Thanks for joining us this week at allsorts hugs Kirsten...x

    SvarSlett