lørdag 6. november 2010

Skisse fra Mojo Monday


Hello! 
Tonight I have a clean and simple card to show off.
I think it's fun to make cards in this style in between those with lots of different papers and embellishments.  
I've had this stamp for a long time but never used it before. I have masked the stamp of the owl and branch together. Both are from Inkadinkado.
I have used the sketch over at Mojo Monday for this card.

Hallo!
I kveld har jeg ett rent og enkelt kort å vise frem.
Synes det er gøy å lage kort i denne stilen innimellom de med masse forskjellige papirer og pynt.
Jeg har hatt dette ugle stempelet lenge men aldrig brukt det før. Jeg har maskert sammen ugla og greina. Begge stemplene er fra Inkadinkado.
Jeg har brukt skissen inne hos Mojo Monday til kortet.




Have a good Saturday evening everyone.

Ha en fin lørdags kveld alle sammen!

Trine Lise

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fint!
    Lekre farger og motiv du har brukt her:)
    Rett og slett nydelig.
    Ha en fin søndag Trine Lise, klem:)

    SvarSlett
  2. I love owls, very nice and original card!
    Beautiful.
    Have a nice day, Ageeth

    SvarSlett
  3. skulle ønske jeg forstod det der med maskering ;o)
    lekker ugle og flott kort.
    stilig med sløyfe.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Nämen du är ju helt fantastiskt duktig! Varför har jag inte hittat dig förr? Nu ligger du i min Google Reader, i alla fall, för hit vill jag absolut återvända! :D

    SvarSlett