torsdag 4. november 2010

Nytt vintage julekort :)


Vintage bølgen skyller inn over meg hihi
Hadde igjen så mye nydelig papir fra det forige vintage kortet mitt, så da ble det et til med de samme papirene men i en litt annen utførsel.
Jeg likte størrelsen på det forige kortet så godt så jeg måtte prøve det samme igjen. Men denne gangen ble den lengste siden lengden på kortet. Kortet måler 10x20 cm.

Jeg leverer dette kortet til Kreative Krumspring sin utfordring som heter "En hilsen til jul".
Dette er en nystartet utfordrings blogg som drives bare av damer i Hamar og omeng, altså her jeg bor :)
Dette er mitt første bidrag til deres konkuranse.
Lykke til med ny blogg jenter!



Tusen takk til alle som tok seg tid til å kommentere på det forige kortet mitt. Det var virkelig hyggelig lesning og som ga meg en liten ekstra piff i å fortsette med vintage.

Takk for besøket og velkommen tilbake!
Trine Lise

14 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Du er kjempeflink og til stor inspirasjon♥
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kort du har laget :)

    SvarSlett
  3. Et flott vintage julekort, Trine Lise!
    Nydelige farger sammen og et flott motiv:-)

    Ha en fin torsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nok et nydelig vintage kort, Trine Lise! Og de papirene er bare rålekre (ble jammen med noen av de hjem fra unik på mandag, gitt :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Go'klem

    SvarSlett
  5. For et flott kort, herlig minialfa og flott med perlebåndene. :)

    SvarSlett
  6. Ordentlig nydelig kort!
    Skikkelig lekkert med mønsterark til å skrive på.
    Og så så raskt levert da:)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  7. Enda et lekkert vintage julekort fra din hånd. Nydelige farger og motiv. Vakkert med blondesløye. Likte formatet på kortet veldig godt også.

    Ha en fin kveld!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Nok et nydelig vintage kort Trine Lise!
    Lekre farger og skjønt motiv:)
    Det er bare å fortsette med dette!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. lekkert. stilig format og lekkert med perler.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  10. Nydelig nydelig!
    Så hyggelig at du gjør noen krumspring sammen med oss

    SvarSlett
  11. Enda et flott vintagekort. Gøy å lage kort i et annet format enn 15 x 15. Ha en super helg. :-)

    SvarSlett
  12. Hei Trine Lise!
    Velkommen til Kreative Krumspring.

    Det er så moro når man oppdager nye dyktige scrappere, og spesielt når de kommer fra nærmiljøet. Har kikket litt i bloggen din, og jeg er imponert. Tar av meg hatten, og flytter deg rett inn i favorittlista mi på min personlige blogg. :) Gleder meg til å se mer på det du lager.

    Her har du i allefall laget et nydelig julekort i herlige farger. Takk for ett flott bidrag til utfordringen vår. Også minner jeg bare om at det er fullt lovlig å levere flere bidrag. Det er jo over 2 uker igjen til fristen. Eller kanskje du vil prøve deg på den andre utfordringen vår som er en fargeoppgave. Den har frist på søndag. :)

    Uansett ønsker jeg deg ei riktig fin helg, også håper jeg vi ser deg som deltager igjen ganske snart. :)

    Ellen Karin.

    SvarSlett
  13. så nydelig kort du har laget!

    Ønsker deg en fin helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  14. Utrolig nydelig Trine Lise!
    Gleder meg til du kommer på besøk!
    Klem

    SvarSlett