mandag 8. november 2010

Julekort igjen :)


Joy to the world ... lala la la

I love Christmas. And I love to make Christmas cards. I was at the local hobby shop to buy 4 new Magnolia stamps from the new Christmas koleksjonen the other day. 
They are so sweet, so sweet.Here's a Christmas card I made for the sketch over at Cupcake Craft ChallengesI'm pretty happy with it. What do you think?

 - - -

Jeg elsker julen. Og jeg elsker å lage julekort.
Jeg var på Unik her om dagen og kjøpte 4 nye Magnoliastempler fra den nye julekoleksjonen. De er så søte så søte.
Her er er julekort jeg har laget etter skissen borte hos Cupcake Craft Challenges.
Jeg ble ganske fornøyd med dette. Hva synes du?






Have a wonderful day!

Ha en nydelig dag!

Trine Lise

12 kommentarer:

  1. For et kjempefint kort. Fine farger og kjempefint stempel.

    Tror ikke jeg rekker å lage julekort til alle i år ( ca 50 stk)så jeg må nok bekstille noen ferdige.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert julekort. Ble så fint med den stripeeffekten av mønsterarkene. Og Magnoliastemplene er kjempesøte ja. *smelt*

    SvarSlett
  3. Ååå, det stemplet fikk jeg lyst på , så søtt. Kortet ditt var supernydelig. Så vakkert med de mønsterarkene, liker spesielt godt sånne noteark. Den sløyfen gjorde seg også veldig flott.

    Ha ei flott og kreativ uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Et nydelig julekort!
    Herlig motiv:) Lekkert pyntet som vanlig Trine Lise.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  5. Et riktig flott julekort du har laget.Flotte farger og lekre mønsterark. :-)

    SvarSlett
  6. For et utrolig skjønt julekort!
    Disse gjennomsiktige blomstrene var utroolig lekre da. :D

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig og flott julekort, Trine Lise!
    Nydelige farger og pynt:-)

    Ønsker deg en fin og kreativ uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Hi Trine Lise, what a beautiful card. The image is adorable and I love your papers. I'm glad you enjoyed using my sketch! Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  9. Fantastisk lekkert!! Herlig stemning!! Gooooood Jul!!!! ♥

    SvarSlett
  10. Herlig! Mye juleinspo her inne!! Det trenger jeg for nå har jeg tenkt til å starte på mine julekort :)

    SvarSlett
  11. Thank you so much for joining us at Cupcake Craft this week Trine Lise ! Your card is absolutely gorgeous ! Love the papers ! Good luck ! Smiles from Catherine

    SvarSlett